ZAMÓWIENIA
Szacowany czas dostawy to 1-2 dni robocze
Możesz śledzić swoje zamówienie, klikając tutaj
Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia, ponieważ staramy się je zrealizować i wysłać tak szybko jak to możliwe. Jeśli nie potrzebujesz już zamówionego artykułu zainicjuj zwrot kontaktując się z obsługą klienta. Nasz zespół przeprowadzi Cię przez procedurę i zorganizuje zwrot pieniędzy.
"Możesz zmienić swoje dane kontaktowe/adres dostawy w obszarze Moje Konto, ale nie spowoduje to zmiany adresu wysyłki i danych kontaktowych w celu dostarczenia zamówienia.
Po zalogowaniu się na swoje konto klienta możesz zmienić swoje dane osobowe w obszarze „Profil” oraz zmienić adres w obszarze „Książka adresowa”."
Niestety, nie jest to możliwe
Jeśli utworzyłeś konto Brother Online pod adresem store.brother.xx, możesz przeglądać informacje o swoich zamówieniach na swoim koncie klienta.
ZWROTY I ZWROTY PIENIĘDZY
Jeśli przedmiot jest nadal w oryginalnym stanie, przyjmujemy zwroty bezpłatnie, zgodnie z poniższymi zasadami, które obejmują zasady dozwolonego użytku. Jeśli zwrócisz przedmiot i zażądasz zwrotu pieniędzy w ciągu 28 dni od jego dostarczenia, zwrócimy Ci pełny koszt przy użyciu pierwotnej metody płatności. Wszystkie elementy są sprawdzane po powrocie. Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, wszystkie produkty muszą zostać nam zwrócone w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku materiałów eksploatacyjnych, takich jak wkłady atramentowe, wkłady z tonerem lub taśmy, należy je ponownie zapakować do zewnętrznego kartonu, aby zapobiec uszkodzeniu oryginalnego opakowania. Nie umieszczaj żadnych etykiet zwrotnych ani opakowań bezpośrednio na pudełku z wkładem. Akceptujemy wyłącznie przedmioty zakupione na naszej stronie internetowej. Nie możemy przyjmować przedmiotów zakupionych od partnerów handlowych. Proszę zwrócić się bezpośrednio do nich zgodnie z ich Warunkami.
Nie przyjmujemy zwrotów niechcianych przedmiotów po upływie odpowiedniego okresu zwrotu określonego powyżej. Jeśli otrzymałeś przedmiot, który jest nieprawidłowy lub wadliwy, skontaktuj się z nami (zobacz, jak zwrócić mój produkt poniżej), wyjaśniając przyczynę zwrotu, a nasi agenci pomogą rozwiązać ten problem.
Jak zwrócić produkt?
Skontaktuj się z naszymi pracownikami obsługi klienta, korzystając z naszej usługi czatu na żywo lub telefonicznie. Nasz pracownik sprawdzi z Tobą kilka rzeczy, wystawi numer RMA (numer autoryzacji zwrotu) i wyjaśni co jest potrzebne, aby zwrócić nam towar, poprzez odbiór lub skorzystanie z jednej z wygodnych usług nadania naszego przewoźnika.
Jaka jest polityka zwrotów?
Gdy tylko otrzymamy i sprawdzimy zwrot, kwota zakupu zostanie Państwu zwrócona. Naszym celem jest zwrócenie pieniędzy w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego przedmiotu(ów).
USTAWIENIA KONTA
Twoja faktura zostanie udostępniona e-mailem po przyjęciu zamówienia. Możesz także wyświetlić fakturę na swoim koncie.
Jak mogę zmienić moje dane e-mail/login?
W każdej chwili możesz zmienić adres e-mail logując się na swoje konto klienta.
Jak zmienić swoje dane/dane adresowe?
Dane adresowe możesz zmienić w swoim koncie klienta.
DOSTAWA I ODBIÓR
Brakuje elementów w moim zamówieniu?
W przypadku problemów z zamówieniem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Moje zamówienie dotarło, ale jest to niewłaściwy przedmiot/produkt?
W przypadku problemów z zamówieniem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zamówienie jest oznaczone jako dostarczone, ale go nie otrzymałem?
W przypadku problemów z zamówieniem prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.